نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

مرسدس بنز با معرفی جنریشن EQ نشان می‌دهد که چگونه ماشین‌های الکتریکی به زودی می‌توانند در لاین سرعت هم حرکت کنند. این خودروی کانسپت با ظاهر یک اس.یو.وی کوپه نسل جدیدی خودروهای با باتری الکتریکی را به نمایش می‌گذارد. طراحی دینامیک نمای خارجی این خودرو با ظاهر الکتریکیش بر سیستم رانش برقی آن تاکید می‌کند: دو موتور الکتریکی با سیستم خروجی که با استفاده از باتری‌های مقیاس‌پذیر که می تواند توان را تا ۲۰۰ KW افزایش دهد به علاوه‌ی سیستم توزیع قدرت چهار چرخ محرک که عملکردی سطح بالا را تضمین می‌کند.
mercedes-benz-generation_eq_concept-2016-1280-12
مرسدس بنز جنریشین EQ با محدوده‌ی حرکتی تا ۵۰۰ کیلومتر و آنچه از ایمنی و راحتی و کاربردی بودن و ارتباطات مرسدس انتظار داریم، تمامی شرایط یک وسیله‌ی نقلیه‌ی مدرن و قابل اتکا را تامین می‌کند. همچنین در داخل خودرو، ابزارها و خدمات ابتکاری و نیز یک کانسپت داخلی کاملا جدید هم به‌کار رفته است. EQ که در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ معرفی شده، محصول پیشگام مرسدس بنز در حیطه‌ی حمل و نقل برقی است. اسم EQ نشانه‌ی «هوش الکترونیک» (Electric Intelligence) استکه از الگوهای خود برند مرسدس بنز (احساس و هوش) گرفته شده است.
mercedes-benz-generation_eq_concept-2016-1280-04
دکتر دیتر زچ مدیرعامل دایملر AG و مدیر مرسدس بنز می‌گوید: « حمل و نقل آینده در مرسدس بنز بر چهار پایه استوار است: متصل بودن، خودران بودن، اشتراکی و الکتریک بودن». جنریشن EQ ترکیب منطقی اسن چهار عامل است. این ماشین بدون آلایندگی آینده است. خودروی جدید ما فراتر از صرف یک ماشین الکتریکی است. EQ نمایند‌ه‌ی مجموعه‌ی کامل و فراگیر خدمات، تکنولوژی‌ها و ابتکارات است».
نسل جدید خودروهای الکتریکی بر اساس سیستم معماریی بنا خواهند شد که مشخصا برای مدل‌های باتری الکتریکی توسعه خواهد یافت و از تمامی جهات قابل گسترش و قابل استفاده در تمامی مدل‌ها خواهد بود. به دلیل سیستم اجزای مادولار، تمامی قسمت‌ها از جمله پهنا و پایه و سایر سیستم‌ها (و مخصوصاً باتری‌ها) متنوع و قابل تغییر هستند. بنابراین این کانسپت تمامی الزامات و نیازهای خودروهای آینده در خانواده‌ی باتری الکتریکی را برآورده می‌کند. ساختار پایه‌ی این کانسپت برای اس.یو.وی‌‌ها، سالن‌ها، کوپه‌ها و دیگر سری‌ها مناسب است.
mercedes-benz-generation_eq_concept-2016-1280-1c
گوردن واگنر مدیر طراحی دایملر GA می‌گوید: «جنریشن EQ جذاب و باحال است. جذابیت آن در تفسیری است که از زبان طراحی ما به عنوان «خلوص احساسی» ارائه می‌کند و هدف آن خلق ظاهر الکتریک آوان‌گارد، معاصر و شاخص است.»
جنریشن EQ با دو موتور الکتریکی بر روی محورهای جلو و عقب و باتری که در کف خودرو تعبیه شده نماد یک کانسپت قدرتمند است. پایه‌ی عملکرد بالا و دینامیک، و نیز ایمنی آن، حاصل سیستم چهار چرخ محرک با توزیع گشتاور قابل تنظیم و باتری‌هایی است که در بین محورها قرار گرفته است. جنریشن EQ با حداکثر توان خروجی ۳۰۰ کیلو وات و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری، صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در کمتر از ۵ ثانیه طی می‌کند. سیستم مدیریت انرژی با ترکیب سیستم استراتژی هوشمند مرسدس بنز محدوده‌ی حرکت را تا ۵۰۰ کیلومتر افزایش می‌دهد.
mercedes-benz-generation_eq_concept-2016-1280-1f
در داخل اتاق، ویژگی جنریشن EQ در تجملاتی بودن آن است که خود را در سیستم‌های جدید برای ترکیب جذاب مجموعه‌ی کلیدها و پیچ‌های تنظیم نشان می‌دهد. این ترکیبات جدید، ظاهر دلپذیر و هوشمند را با کاربری آسان همراه می‌کند و به‌جز سیستم تنظیم صندلی سنتی مخصوص مرسدس بنز، کلیدها و پیچ‌های قدیمی را حذف می‌کند. نمایشگر ۲۴ اینچی TFT با رزولوشن بالا، تمامی اطلاعات مربوطه نظیر سرعت، محدوده‌ی حرکت، اطلاعات رانندگی یا راهبری را نمایش می‌دهد.
نیاز به گفتن ندارد که جنریشن EQ از آخرین سیستم‌های دستیاری راننده‌ی مرسدس بنز استفاده می‌کند. با استفاده از نقشه‌های بسیار دقیق، سیستم اطلاعاتی از محل دقیق و مسیر حرکت و محدوده‌ی حرکتی را در اختیار دارد. بر این اساس سیستم می‌تواند به صورت خودکار سرعت و دینامیک رانندگی را تنظیم می‌کند تا راحتی و آرامش بیشتری را تامین کند. در این خودرو، تمرکز بر رابطه‌ی بهینه‌ی بین تک تک سیستم‌ها، مثل ترکیب هوشمند دیتا از سنسورهای متفاوت است. از نظر متخصصان مرسدس بنز، این یکی از الزامات کلیدی در مسیر رانندگی خودران است.
mercedes-benz-generation_eq_concept-2016-1280-0e
جنریشن EQ در این مسیر یک گام دیگر به پیش رفته است: این خودرو به تکنولوژی «Cat-to-X» مجهز شده است که می‌تواند اطلاعات را با سیستم‌های زیر ساخت و نیز سایر خودروها مبادله کند. این سیستم برای سیستم‌های دستیاری راننده‌ای ایده‌آل است که منابع اطلاعاتی موجود را دریافت کرده و بر اساس آنها برای پیشگری از تصادف یک گام به پیش‌تر می‌روند. جنریشن EQ به محض اینکه متوجه شود که با میزان انرژی موجود نمی توان به مقصد رسید، راننده را به گزینه‌های مختلف بر روی نقشه راهنمایی می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.