نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

گروه فوزیون V6 اسپرت و فوزیون پلاتینیوم جدید به خانواده‌ای اضافه می‌شوند که سه امکان انتخاب سه موتور EcoBoost و دو مدل هیبرید (فوزیون هیبرید و فوزیون انرژی پلاگ‌این) در خود دارد. نه تویوتا و نه هوندا قادر به ارائه چنین گزینه‌هایی به خریداران نیستند.
راج نایر، معاون مدیر عامل و مسوول ارشد فنی شرکت می‌گوید: «فوزیون چیز بیشتری به مشتریان ارائه می‌کند: تکنولوژی‌های مفید، طراحی زیبا و تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخش. چیزی بیشتر از هر سدان اندازه متوسط دیگر.»
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-15
فوزیون V6 اسپرت: این خودرو یک سدان با عملکرد بالا است که شباهتی به خودروهای دیگر این کلاس ندارد؛ با یک موتور توربودوقلو ۲٫۷ لیتری EcoBoost که قدرت ۳۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ پوند فوتی تولید می‌کند. فوزیون اسپرت V6 چهار چرخ محرک تقریبا ۱۰۰ پوند فوت گشتاور و تقریبا ۵۰ اسب بخار قدرت بیشتری در مقایسه با تویوتا کمری با موتور ۳٫۵ لیتری و هوندا آکورد تولید می‌کند.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-06
فوزیون هیبرید و فوزیون انرژی: فوزیون هیبرید و فوزیون انرژی پیشگام پرفروش ترین پلاگ‌این هیبرید هستند. نرم افزارهای تازه در هردوی این هیبریدها تجربه‌ی رانندگی بازهم بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند و در عین حال موتورهای الکتریکی با راندمان بالاتر قرار است مصرف بهتر سوخت و محدوده‌ی رانندگی گسترده‌تری را ارائه کنند.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-27
فوزیون پلاتینیوم: این مدل برای کسانی طراحی شده که همچنان به دنبال سطح بالاتری از کیفیت رانندگی و کیفیت ساخت در یک سدان اندازه متوسط هستند. در این مدل با موتور ۲ لیتری EcoBoost که مهندسی آن برنده‌ی جایزه شده است، و سیستم چهار چرخ محرکش، طراحی داخلی نقشی اساسی در تجربه‌ی رانندگی آن دارد. پنل‌های درها با پوششس از چرم کهنه شده‌ی کاکائویی پوشیده شده و پوشش فرمان آن از چرم ونیزی با کیفیت بالا است.
مجموعه‌ی اینها –فوزیون V6 اسپرت، فوزیون هیبرید، فوزیون انرژی و فوزیون پلاتینیوم- سه طعم مختلف از مجموعه‌ی سدان‌های اندازه متوسط به مشتریان ارائه می‌کند.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-2f
– فورد فوزیون V6 اسپرت سیستم کنترل پیوسته‌ی دمپینگ را برای تنظیم پیوسته‌ی سیستم تعلیق در زمان واقعی اضافه می‌کند. این سیستم دارای تکنولوژی تشخیص گودال‌ها است که می‌تواند در یک چشم به‌هم زدن ضربه‌گیرها را فعال کند تا ضربه‌ی احساس شده توسط سرنشین‌ها را به شدت کاهش دهد. ظاهر این خودرو هم با نمایی تهاجمی با ورودی‌های هوای عمیق‌تر و گریل مشکی، چرخ‌های ۱۹ اینچی و خروجی‌های اگزوز دوبل تکمیل شده است.
– فوزیون هیبرید و فوزیون انرژی ماشین‌های الکتریمی مملو از تکنولوژی هستند که با تکنولوژی پیشرفته‌ی اکوگاید (EcoGuide) به طور پیوسته راننده را همراهی می‌کند تا مصرف سوخت را باز هم بهینه‌تر کند. فوزیون انرژی داراین باتری ۷٫۶ کیلووات-ساعت لیتیوم یون است که می‌تواند با تنها انرژی الکتریکی ۱۹ مایل را طی کند. با تخلیه‌ی باتری خودرو به صورت خودکار به یک موتور بنزینی ۲ لیتری سویچ می‌شود و اجازه می‌دهد محدوده‌ی حرکتی به ۵۰۰ مایل برسد.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-19
– فورد به طور مداوم در حاک بهبود و تکامل باتری‌های لیتیوم یون خود است تا در مقایسه با باتری‌های کمتر پیشرفته‌ی نیکل که در تویوتا کمری هیبرید دیده می‌شود، وزن کمتری داشته و حجم کمتری را اشغال کنند.
شارژ مجدد فوزیون انرژی تنها دو و نیم ساعت طول می‌کشد. خودرو آنقدر هوشمند است که بداند چه وقت شارژ مجدد را آغاز کند تا قیمت انرژی به حداقل برسد. حتی می‌تواند اتاق را پیش‌گرم یا پیش سرد کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-11
هر دو فوزیون الکتریکی در مجموع عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و سرعتشان در حالت مصرف برق به ۸۵ مایل بر ساعت می‌رسد. سیستم بازیابی انرژی تا ۹۵ درصد انرژی که در ترمزها به‌صورت حرارت از دست می‌رود را بازیابی می‌کند.
فوزیون از نظر تکنولوژیک پیشرفته‌ترین خودرویی است که فورد تاکنون در آمریکای شمالی تولید کرده است. اولین خودرو با سیستم تشخیص عابر پیاده است که در این حوزه به فروش می‌رود. فوزیون همچنین سیستم پارک خودکار موازی و مورب دارد.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-34
سیستم رانندگی بین خطوط، به راننده کمک می‌کند تا در تمام طول رانندگی موقعیت مناسبی را حفظ کند. دوربین‌های رو به جلو که پشت آینه‌ی جلو قراردارند به مسیر پیش و «نگاه می‌کند» و خطوط را کنترل میکند تا از حرکت در مسیر صحیح اطمینان حاصل نماید.
سیتسم‌های موجود برای کنترل نقاط کور و کنترل ترافیک در عقب خودرو شامل سنسورهایی است که می‌تواند حرکت افراد و وسایل نقلیه در نقاط کور را به صورت صوتی و تصویری هشدار دهد.
ford-fusion_v6_sport-2017-1280-2a
SYNC 3 سیستم جدید ارتباطات و سرگرمی فورد نیز در این خودروها موجود است. این سیستم دارای عملکرد سریع‌تر، امکان تشخیص صدای راحت‌تر، صفحه‌ی لمسی ابتکای‌تر که بیشتر به تلفن هوشمند شباهت دارد، است که ماکل خودرو را قادر می‌سازد تا از راه دور خودرو را روشن کرده، برای روشن شدن‌های آتی برنامه ریزی کرده یا با تلفن هوشمندش خودرو را قفل یا باز نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.