نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

این خودروساز محصولات مذکور را بطور رسمی در سما شو ۲۰۱۶ رونمایی کرده اما مجددا در شیکاگو نیز در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.

کیا سورنتو اسکی گاندولا
آیا تمایل دارید با یک وسیله نقلیه از دامنه پر برف کوه‌ها صعود کنید؟ قطعا بالگرد گزینه گرانی است. اما کیا این مسئله را برای شما حل کرده است. شما می‌توانید کلیه وسایل اسکی اعم از چوب اسکی و اسنو بورد را بر روی سقف بسته و در فضایی گرم و راحت راهی دامنه کوهستان شوید. حتی در صورتی که در پایین آمدن در حال اسکی به مشکل برخوردید گاندولا قادر است بطور خودکار نزد شما بازگشته و به شما کمک کند.
در ساخت این خودرو شرکت لوکس موتورورک با کیا همکاری داشته است. در گاندولا چرخ‌های سورنتو با نوعی شنی مشابه تانک که دورتا دور آن را لاستیک‌های مقاوم تشکیل داده جایگزین و سازه این شنی با رنگ نارنجی پوشیده شده است. ستون B در سمت راننده حذف شده و درب‌ها هردو به سمت بیرون باز می‌شوند تا رفت و آمد با لباس اسکی به داخل خودرو ساده‌تر شود. در داخل نیز رنگ نارنجی در پوشش تجهیزات و بخش‌های مختلف بکار رفته است. برای محافظت از کف خودرو در مقابل رطوبت ناشی از برف و یخ، این بخش با ماده ضد آب لاین ایکس عایق شده است.

کیا نیرو ترایتلون
هر ورزشکار رشته ترایتلون به شما خواهد گفت که تمرینات دشوار و طاقت فرسای این ورزش شما را به یک مرد آهنی واقعی تبدیل خواهئد کرد. کیا با توجه به نیازهای ورزشکاران ترایتلون تغییراتی در کیا نیرو هیبرید اعمال کرد تا این خودرو به وسیله‌ای تبدیل شود که نه تنها بتواند وسایل مورد نیاز ورزشکار را حمل کند بلکه فضایی برای استراحت بعد از تمرین در اختیار وی قرار دهد.
بدین منظور مهندسان شرکت LGE-CTS موتوراسپرت، در پشت ستون C اقدام به حذف سقف کرده‌اند تا فضایی برای قرار دادن دوچرخه، جعبه ابزار و یک تبلت فراهم شود. دوچرخه مدنظر از نوع مسابقات جاده است که می‌توان در ایمنی کامل آن را حمل یا تعمیر نمود. یک رشته LED در پشت دوچرخه قرار گرفته تا در زمان حمل رانندگان پشتی متوجه وجود آن شوند. بر روی تبلت نیز می‌توان اطلاعاتی مانند زمان، سرعت و مسافت طی شده را مشاهده نمود. پس از تمرین نیز ورزشکار می‌تواند صندلی ارگونومیک نشسته و به سمت مقصد حرکت کند یا در حالت خودران در فضای کنار صندلی دراز کشیده و به بررسی داده‌ها یا بازی و سرگرمی با تبلت بپردازد.
در این کیا نیرو ارتفاع تعلیق دو اینج کمتر شده و از چرخ‍‌هایی با رینگ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای مسابقات رالی با مارک دانلوپ دیرزا استفاده شده است. ستون B در سمت کمک راننده حذف شده و درب‌های به سمت بیرون و تا زاویه ۹۰ درجه کامل باز خواهند شد تا ورزشکار و تجهیزات همراهش به سادگی وارد خودرو شوند.

کیا اسکول آف راک سدونا
آیا می‌دانستید مدرسه راک فقط در برادوی واقع نشده؟ در واقع این مدرسه بیش از ۱۸۰ شعبه در مکان‌های مختلف دارد. حتی یک پیش دبستانی راک نیز در نیوجرسی به فعالیت می‌پردازد. این بستگی به والدین دارد که جوانان خود را به مدرسه راک بفرستند یا مدرسه راک را در یک استودیوی جمع و جور پیش فرزندان خود بیاورند. اسکول آف راک سدونا بطور کامل به هر امکاناتی که یک آهنگساز نیاز دارد مجهز شده است. تجهیزات ضبط، فضای آکوستیک برای آرامش کامل در هنگام ضبط صدا و تجهیزات لازم برای میکس و تدوین قطعات موسیقی. از آنجا که این ون یک اتومبیل کاملا خودران است، فرمان و سایر تجهیزات رانندگی حذف شده و جای خود را به تجهیزات موسیقی داده‌اند.
سقف و کف خودرو بطور کامل با عایق‌های صوتی پوشانده شده است و در پشت دو باند بزرگ پخش صوت کار گذاشته که از درب عقب می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد و بدین ترتیب فضای قرار دادن تجهیزات به داخل منتقل شده است. اعضای تیم می‌توانند روی صندلی‌هایی کاملا راحت نشسته و مشغول کار با دستگاه‌ها شوند. در اینجا نیز ستون B حذف شده تا فضای وسیع‌تری برای رفت آمد با تجهیزات موسیقی به داخل خودرو فراهم گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.