نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

بدنه این سدان با ظرافت بر اساس آخرین کدهای طراحی این برند طراحی شده. راننده و چهار سرنشین آن با راحتی در یک اتاق با کیفیت می‌نشینند. صندوق ۶۴۰ لیتری آن یکی از بزرگترین صندوق ها در این گروه خودرویی است. می‌توان با سرعت و خم کردن صندلی‌های عقب حجم صندوق را به ۱۳۳۲ افزایش داد.
peugeot-301-2017-1280-09
این خودرو ماشینی با عملکرد بالا و هندلینگ دینامیک است که تعادلی عالی بین راحتی و کیفیت رانندگی در هر شرایط را فراهم می‌کند و مثل دیگر خودروهای این گروه از تجربه‌ی تیم طراحی بهره برده است.
با استفاده از آخرین رویه‌های طراحی، خطوط ظریف و باوقار سطوح بدنه را در بر می‌گیرند. دوام، هندلینگ و راحتی سرنشین تمامی کیفیاتی هستند که با این طراحی پژو ۳۰۱ منتقل می‌شوند. این خطوط دقیق، چشم‌ها را به سوی شیشه جلویی می‌کشد که به صورت ایرودینامیکی قوس دارد.
peugeot-301-2017-1280-0e
پژو ۳۰۱ جدید با تجهیزات و خدمات انحصاریش تغییری را در این کلاس خودرویی نشان می‌دهد. فراتر از کیفیت و ظاهر مدرن آن، اتاق سرنشینان در هر دو در جلو و عقب راحت و کاربردی است. شاسی آن با پایه چرخ‌های ۲٫۶۵ متری پنج سرنشین را با بالاترین استاندارد در خود جا می‌دهد. سرنشینان در جلو ۱٫۴۱ میتر پنهای نشیمن و در عقب ۱٫۴۰ متر جا دارند. جای پای سرنشینان عقب از ۱۲ تا ۲۶ سانتیمتر –بسته به موقعیت صندلی جلو- تغییر می‌کند که در این بخش خودرویی یک رکورد محصوب می‌شود. در جاهای مختلف اتاق با اضافه کردن امکان و جای قرار دادن وسایل، استفاده روزمره از خودرو بسیار راحت‌تر شده است.
peugeot-301-2017-1280-0d
این خودرو نه فقط از نظر طراحی داخلی، که از جهت قابلیت‌های اتصال و ارتباط اینترنت هم بسیار توانا است. این امکان وجود دارد تا ارتباط بین خودرو رو تلفن همراه را –هر مدلی که باشد- با استفاده از USB یا بلوتوث برقرار کرد. راننده می‌تواند اپلیکیشن‌های رانندگیش را بر روی تلفن های همراه سازگار با استفاده از صفحه لمسی ماشین –برای راحتی و ایمنی بیشتر- کنترل کند. برای استفاده از تلفن دیگر لازم نیست تاآن را در دست بگیرد و نیز می‌توانند با استفاده از یک صفحه نمایش ۷ اینچی با کیفیت بالا به آن دسترسی داشته باشند.
در پژو ۳۰۱ طراحی مدن مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های فعال و غیرفعال ایمنی را عرضه کرده است. حرکت و پارک کردن با استفاده از دوربین عقب از همیشه راحت‌تر شده که نمای عقبی خودرو را بر روی نمایشگر بزرگ نمایش می‌دهند. همچنین ترمزهای ABS و ESP و سیستم ترمز اضطراری و نشانگر افت فشار تایر به صورت مداوم خودرو را تحت نظر دارند و در صورت نیاز فعال می‌شوند.
peugeot-301-2017-1280-0f
کیفیت بالای ساخت این خودرو در مورد سیستم محرکه و موتور آن نیز صدق می‌کند. سدان کوچک جدید برند پژو از موتورهای نسل جدید استفاده می‌کند. در کشورهای مختلف انواعی از موتورهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:
بنزینی:
– ۱٫۲ لیتری PureTech 82 با جعبه دنده دستی ۵ سرعته
– ۱٫۶ لیتری VTi 115 با جعبه دنده دستی ۵ سرعته
– ۱٫۶ لیتری VTi 115 با جعبه دنده ۶ سرعته اوتوماتیک EAT6
دیزلی:
– ۱٫۶ لیتری BlueHDi 100 با جعبه دنده دستی ۵ سرعته
– ۱٫۶ لیتری HDi 92 با جعبه دنده دستی ۵ سرعته
peugeot-301-2017-1280-15
سیستم تامین هوای موتور یکی از کاراترین سیتم‌های تفکیک هوا/آب را به کار می‌برد و در جلو قرار گرفته تا از هوای خنک‌ترین بهره ببرد. برای کشورهای سردتر، مقاومت‌های گرمایش الکتریکی باعث می‌شود تا اتاق برای سرنشینان سریعتر گرم شود. صندلی‌های گرماشی و شیشه‌ی جلو برقی برای تکمیل این ویژگی‌ها درنظر گرفته شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.