نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

هیوندای i30 سال ۲۰۱۷
نسل جدید هیوندای i30 ماشینی اساسی برای هیوندای موتور است که هسته‌ی مرکزی این برند را در اروپا نمایندگی می‌کند. هیوندای موتور نقطه‌ی عطف جدیدی خلق کرده و تصویر مشتریان اروپایی را از این برند تغییر داده است. نسل جدید i30 که در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود به خواسته‌های تحول یافته‌ی مشتریان و رویکرد آنها به راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی، تک‌بودن استایل و انعطاف‌پذیری پاسخ می‌دهد.
hyundai-i30-2017-1280-03
معاون مدیر بخش بازاریابی هیوندای موتور در اروپا چنین می‌گوید: «ما به دقت به خواسته‌ی مشتریان از ما برای خلق ماشینی برای همه توجه کرده‌ایم. این ماشین متعلق به مشتریان نسل امروز است: دردسترس، با طراحی دلپذیر و سواری عالی. با سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی و اتصال به اینترنت برای تمامی نیازهای زندگی دیجیتال امروزی و آنچه مشتریان مدرن توقع دارند پاسخ می‌دهیم.»
نسل جدید هیوندای i30 انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال طراحی دلپذیر، کیفیت ساخت بالا، سواری با بهره‌وری و پینامیک بالا و تجهیزات ایمنی تراز اول هستند. تجهیزات ایمنی فعال i30 جدید از تمامی خودروهای پیشین هیوندای بیشتر است و ضمانت بلندمدت آن توسط گارانتی بدون محدودیت ۵ ساله تامین شده است.
پیتر شریر رئیس و مسوول ارشد طراحی گروه هیوندای موتور می‌گوید: «برای تولید ماشینی برای همه‌ی افراد ما بر گروه گسترده‌ای از افراد تمرکز کردیم. بنابراین طراحی این ماشین تکامل زبان طراحی هیوندای موتور با جریانی از خطوط طبیعی، سطوح بازنگری شده و بدنه‌ای فرم‌یافته برای خلق ظاهری بی‌زمان است.»
hyundai-i30-2017-1280-05
هیوندای i30 نسل جدید بیش از تنها یک مدل است و به خانواده‌ای از محصولات منفرد با طراحی بی‌زمان و متعادل تبدیل می‌شود که با هر نوع بدنه‌ای به خوبی هماهنگ می‌شود. خانواده‌ی i30 نسا جدید شامل اولین مدل برند N پرفورمنس بالای هیوندای موتور خواهد بود که در ۲۰۱۷ وارد مرحله‌ی تولید خواهد شد.

هیوندای i30 نسل جدید قدرت خود را از مجموعه‌ای از موتورهای بنزینی و دیزلی می‌گیرد که توربو شارژ شده‌اند و تجربه‌ی رانندگی با دینامیک و با راندمان بالا را فراهم می‌کنند. سه موتور بنزینی و یک موتور دیزلی در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند بین مدل‌های زیر دست به انتخاب بزنند: موتور چهارسیلندر توربوشارژ شده‌ی جدید ۱٫۴ T-GDI که با ۱۴۰ PS اولین بار است در هیوندای استفاده می‌شود؛ موتور سه سیلندر توربوشارژ شده‌ی ۱٫۰ T-GDI با ۱۲۰ PS و یا ۱٫۴ MPI چهار سیلندر با ۱۰۰ PS و نیز یک مدل دیزلی: موتور چهار سیلندر توربوشارژ شده‌ی ۱٫۶ لیتری که با سه خروجی ۹۵ ، ۱۱۰ و ۱۳۳ PS قابل انتخاب است. این موتورها با جعبه دنده‌های ۶ سرعته‌یی دستی یا مدل خاص کلاچ دوبل ۷ سرعته ۷DCT جفت می‌شوند.
hyundai-i30-2017-1280-07
هیوندای موتور تنها تولید کننده‌ای است که فولاد مورد نیاز تولید خودروهایش را خودش تولید می‌کند و در هیوندای i30 نسل جدید از قولاد قدرتمند و سبک وزن استفاده شده که عملکرد را بالاتر برده و ایمنی سرنشینان را بیشتر می‌کند.
میزان فولاد با مقاومت بالای استفاده شده در این خودرو تقریباً شده و به ۵۳ درصد رسیده در حالی که وزن بدنه ۲۸ کیلوگرم کاهش یافته و خسکی بدنه هم در مقایسه با نمونه‌های قبلی ۲۲٪ افزایش یافته.
تکنولوژی‌های دیجیتال هوشمند که اغلب مشتریان طالب آنها هستند، هیوندای i30 نسل جدید را به خودرویی هوشمند تبدیل کرده است. مشتریان می‌توانند سیستم صوتی ویژه به همراه صفحه نمایش ۵ اینچی، دوربین عقب، بلوتوث، اتصال به اینترنت و نرم افزار My Music را انتخاب کنند یا اینکه سیستم ناوبری نسل جدید با صفحه‌ی نمایش ۸ اینچی را. رانندگی که مایلند تلفن هوشمندشان را به سیستم ناوبری خودرو متصل کنند سیستم‌های اپل کارپلی (Apple CarPlay) و نیز اندروید اوتو (Android Auto) قابل دسترسی است. هردوی این سیستم‌ها این امکان را به راننده می‌دهند تا پخش موسیقی، تلفن و سیستم راهبری را از طریق صفحه‌ی نمایش کنترل کنند.
hyundai-i30-2017-1280-09
I30 نسل جدید از آخرین تکنولوژی‌های ایمنی فعال استفاده می‌کند تا با جدیدترین استانداردهای اروپایی مطابقت داشته باشد: ترمز اضطراری خودکار با سیستم هشدار برخورد از جلو، کنترل هوشمند مسیر، کنترل نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، سیستم کنترل لاین حرکت، اطلاعات محدودیت سرعت و دستیاری نوربالا. سیستم هشدار تمرکز راننده که برای اولین بار در هیوندای استفاده می‌شود مجموعه‌ی تکنولوژی‌های ایمنی i30 نسل جدید را تکمیل می‌کند و تجهیزات ایمنی این خودرو را به یکی از پیشرفته‌ترین پکیج‌های ایمنی تبدیل می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.