نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا


پارس خودرو سال گذشته ازمشتریان این خودرو فعلا منتظر باشند  شاهکار نسل قدیم خود به نام رنو ساندرو رونمایی کرد و پس از آن نیز با اختلاف  نظر ها وچالش های قیمتی فراوان با رنو پارس ، پیش فروش آن را آغاز کرد .

به گزارش رادیو سهام، این خودرو در دو مدل دستی با قیمت ۴۲ میلیون و نهصد هزار تومان و اتوماتیک با قیمت ۴۸ میلیون و نهصد هزار تومان عرضه شد که البته علی رغم طراحی قدیمی آن ، به دلیل فقدان خودروی با کیفیت در این بازده قیمتی با استقبال خوب ایرانیان مواجه شد تا جاییکه مدیران پارس خودرو و سایپا با ذوق زدگی کامل،از فروش بسیار بالای این خودرو در کمتر از یک ساعت خبر می دادند.

مدیر عامل پارس خودرو شهریور امسال درگفتگو با رسانه ها گفته بود: هم اکنون روزانه در پارس خودرو، ۳۵۰ دستگاه خودرو از نوع “رنو ساندرو” تولید می شود که تا ۳ ماه آینده به روزانه ۷۰۰ دستگاه در خودرو افزایش می آید.

حال با گذشت چندین ماه از ثبت نام این خودرو ، هنوز هم تعدادی از مشتریان نتوانستند خودروی خود را سر موعد از پارس خودرو تحویل بگیرند.
یکی از این مشتریان با اشاره به خلف وعده پارس خودرو برای تحویل ساندروگفت : من این خودرو را با موعد شهریور ماه ثبت نام کردم ولی تا این لحظه دعوتنامه تکمیل وجه و یاتحویل خودرو به دستم نرسیده است.

وی گفت : تا امروز پیگیری های مکرر ما برای تعیین تکلیف خودروی ثبت نامی نتیجه ای نداشته است .

با نگاهی به اختلاف قیمت بازار وکارخانه وآگهی های فروش این خودرو در سایت ها و روزنامه ها و یک حساب سرانگشتی در میان تعداد یکصد آگهی در یک وب سایت فروش خودرو می توان دریافت که بخش بسیار زیادی از این خودرو ها در اختیار نمایشگاه داران و نمایندگی های فروش هستند.

سایپا :دعوتنامه های خودرو ساندرو تا پایان مهرارسال شده است
در همین حال معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت : مشتریان گروه سایپا ، خودرو خود را مطابق با زمان تعیین شده دریافت خواهند کرد.
رضا تقی زاده ماکویی در پاسخ به گزارش های مردمی درباره عدم تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده ( ساندرو) گفت: گروه سایپا تا آخر مهرماه سال جاری تمامی دعوتنامه ها را برای مشتریانی که  زمان تحویل خودرویشان در مهر ماه بوده ارسال کرده است و مراحل تحویل خودرو در جریان است.

تقی زاده افزود: دعوت نامه برای متقاضیان آبان ماه نیز در حال ارسال می باشد و گروه سایپا علی رغم محدودیت هایی که در تولید خودرو ساندرو از نظر تامین قطعه دارد، با اینحال تلاش می کند که در زمان تعیین شده تمامی تعهد های خود را نسبت به تحویل به موقع این خودرو انجام دهد.

وی افزود: متاسفانه واسطه ها و دلال هایی همیشه هستند که علاقه دارند از فرصت های بوجودآمده جیب خود را پر کنند.

تقی زاده در خصوص کنترل بازار و جلوگیری از واسطه گری های برخی افراد و شرکت ها افزود: گروه سایپا در چندین مرحله اقدام به پیش فروش اینترنتی خودرو های مورد علاقه مشتریان با لحاظ هر کد ملی مختص یک خودروی ثبت نامی کرد ه است تا فشار روانی از بازار برداشته شود و مشتریان محترم گروه سایپا مطمئن باشند که این گروه خودروساز تمام تلاش خود را جهت تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی انجام خواهد داد.

اقتصاد

نوشته مشتریان این خودرو فعلا منتظر باشند اولین بار در اخبار بورس بخوانید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.