نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

مرسدس بنز با ۳۰۴۳ ۴MATIC کابریولت، اولین اتومبیل کروکی نسل جدید Cکلاس را رونمایی کرد. این اتومبیل همانند C43 کوپه از یک موتور سه لیتری V6 به قدرت ۳۶۷ اسب بخار نیرو گرفته و این نیرو را از طریق گیربکس چابک ۹G ترونیک به چهار چرخ منتقل می‌کند. به لطف کارایی بالای موتور، تعویض سریع دنده‌ها و سیستم تعلیق محکم، لذت برخورد هوا به صورت سرنشینان در این کروکی چند برابر شده است.البته این لذت رانندگی به قیمت ۸٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تمام می‌شود.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-34
AMG در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ دو نسخه از C کلاس را به نمایش گذاشته بود. یک نسخه C43 کوپه و دیگری مدل اسپرت‌تر که با نام آفالترباخ شناخته می‌شود. و C43 4MATIC کابریولت را باید گونه دیگری از C کلاس جدید دانست. فهرست محصولات AMG در سال ۲۰۱۶ به سرعت درحال افزایش بوده و در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. توبیاس مورس مدیر اجرایی AMG بیان کرده است مخاطبین اصلی C43 کابریولت جوانان بوده و ما سعی کرده‌ایم جذابیت این کروکی را برای این قشر بالاتر ببریم.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-09
موتور V6 با قدرت ۳۶۷ اسب بخار و گشتاور قابل توجه ۵۲۰ نیوتن متر، یکی از عوامل اصلی این جذابیت است. مرسدس بنز با انی موتور ظرف ۴٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده و حداکثر سرعت آن به طور الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. چابکی و مانور پذیری C43 AMG تا حد زیادی مدیون سیستم ۴MATIC است که نیرو را به خوبی بین چهار چرخ تقسیم می‌کند. باز طراحی اکسل‌های جلو نیز در فرمان پذیری دقیق‌تر موثر بوده است.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-0f
موتور ۳ لیتری بی تربوی V6 از خانواده موتورهای معروف بلو دایرکت مرسدس بنز می‌باشد. این موتورهای پیشرفته که قابلیت کار در فشار بالا را دارند، به AMG این امکان را داده است که یک دینامیک رانندگی انعطاف پذیر و قدرت بالا را برای C43 به ارمغان بیاورد. گشتاور ۵۲۰ نیوتن متری این موتور استاندارد جدیدی در کلاس خود محسوب می‌شود. محفظه داخلی سیلندر با مواد نانوسولید پوشش داده شده که این فناوری در اتومبیل‌های فرمولا وان نیز کاربرد دارد.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-01
گیربکس اتوماتیک ۹G ترونیک به طرز تحسین برانگیزی با پیشرانه C43 AMG هماهنگی دارد. AMG با استفاده از نرم‌افزارهای خاص توانسته زمان تعویض دنده‌ها را در این گیربکس کاهش دهد. کاهش چندین دنده متوالی در زمانی بسیار کوتاه، از قابلیت‌های ویژه این گیربکس است که تجربه لذت‌بخشی را برای راننده به ارمغان می‌آورد. حتی در حالت‌های اکو و کامفورت نیز تعویض سریع دنده‌ها محسوس می‌باشد. با استفاده از دکمه‌ای در کنسول وسط می‌توان گیربکس را روی حالت دستی قرار داد که در این حالت راننده با استفاده از پدال‌های پشت فرمان اقدام به تعویض دنده می‌نماید. در این حالت می‌توان قبل از تعویض دنده موتور را به حداکثر دور خود رساند.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-3a
به منظور ارائه یک سواری اسپرت AMG از سیستم تعلیق راید کنترل با سه حالت قابل تنظیم استفاده نموده است. این حالت‌ها اجازه می‌دهند در شرایط مسابقه‌ای، خودرو از فنربندی محکمی برخوردار بوده و در سفرهای طولانی نیز آسایش سرنشینان تامین شود. کنترل خودرو در سر پیچ‌ها و یا تغییر مسیر ناگهانی با سرعت‌های بالا به لطف این سیستم تعلیق جدید ساده‌تر شده است. راننده می‌تواند یکی از حالت‌های کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس را انتخاب کرده یا با انتخاب حالت اتوماتیک تنظیمات را به عهده خودرو بگذارد.
پنج حالت رانندگی اکو، کامفورت، اسپرت، اسپرت پلاس و شخصی، دینامیک راننده C43 AMG کاپریولت را تضمین می کنند. دقت فرمان با توجه به این حالت‌ها تغییر کرده و در حالت شخصی، تعویض دنده‌ها و فنر بندی با توجه به عادات رانندگی راننده تنظیم خواهد شد.
و اما اگر از بحث‌های فنی فاصله بگیریم، به تغییراتی می‌رسیم که AMG روی بدنه C43 کابریولت اعمال کرده است.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-07
رینگ‌های سبک آلیاژی با طراحی خاص از جمله این تغییرات می‌باشد. جلو پنجری که به طرز زیبایی از چیدمان لوزی‌ها به‌وجود آمده، نوارهای گرومی در زیر سپر جلو و بالای درب‌ها، دیفیوزر عقب به رنگ نقره‌ای مات، اگزوزهای دوبل در دو طرف خودرو از دیگر مواردی هستند که جذابیت بصری C43 AMG را افزایش داده‌اند. در کنار آن نباید ورودی‌های هوای پایین سپر جلو را از یاد برد که علاوه بر تهاجمی‌تر کردن ظاهر خودرو، نقش موثری در تامین هوای مورد نیاز موتور دارند.
مشتریان این امکان را دارند که در صورت تمایل پکیج نایت را نیز سفارش دهند که شامل شیشه‌های دودی عایق حرارتی در پشت ستون B و عقب خودرو، رنگامیزی مشکی براق بدنه، دیفیوزرهای تیره رنگ و اگزوزهای براق مشکی می‌شود.
mercedes-benz-c43_amg_4matic_cabriolet-2017-1280-1e
در داخل خودرو نیز AMG کاملا آنطور که برازنده نام مرسدس بنز است عمل کرده. پوشش چرمی داشبورد، فرمان، پنل درب‌ها و البته صندلی‌ها، با دوخت‌هایی به رنگ قرمز جذابیت ویژه‌ای به این فضا بخشیده است. کلیه بخش‌های چرمی C43 کابریولت به صورت دست‌ساز تهیه و نصب شده اند. در کنار این چرم تیره رنگ، کنسول وسط از جنس آلومینیوم با رنگی روشن، تضاد جالبی به‌وجود آورده است. سقف این کروکی نیز از جنس پارچه ضد حریق و ضد آب بوده که در حال حرکت با سرعت زیر ۵۰ کیلومتر نیز به طور کاملا اتوماتیک باز یا بسته می‌شود. برای این سقف رنگ‌های مشکی، آبی تیره، قهوه‌ای و قرمز تیره در نظر گرفته شده است. ساختار چند لایه سقف به گونه‌ایست که آلودگی‌های صوتی بیرون خودرو را تا حد امکان جذب کرده و مانع ورود ان‌ها به داخل کابین می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.