نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

ظاهر بازنگری شده، فناوری جدید رابط انسان و ماشین موسوم به HMI، رنگ بندی‌های داخلی و بیرونی جدید، دینامیک رانندگی بهبود یافته و ویژگی‌های فنی ارتقا یافته از مشخصات نسل جدید لکسوس IS است که رونمایی اروپایی خود را در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ جشن خواهد گرفت.
lexus-is-2017-1280-39
میزان فروش جهانی لکسوس IS در جولای ۲۰۱۶ به رکورد جدیدی دست یافت و این سدان اسپرت کامپکت در مجموع سه نسل ارائه شده از سال ۱۹۹۹ تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه فروش کرده است. در نسل سوم، لکسوس سیستم هیبریدی جدیدی برای این سری معرفی کرده است زیرا از معرفی IS 300h در سال ۲۰۱۳ این محصول تبدیل به محبوب‌ترین مدل سری IS شده و بیش از ۹۰ درصد فروش اروپایی را به خود اختصاص داده است. اکنون ۶۰۰۰ نمایندگی لکسوس در بیش از ۷۰ کشور جهان آماده‌اند تا مدل ۲۰۱۷ IS را به بازار ارائه کنند.
lexus-is-2017-1280-21
بازنگری در طراحی بیرونی
از آنجا که طراحی خارجی نسل قبلی تاثیر زیادی در محبوبیت لکسوس IS داشته است، ژاپنی‌ها نمای کلی را دست نخورده نگاه داشته و صرفا به برخی اصلاحات در چراغ‌های جلو، ورودی هوای بزرگ‌تر و جلوپنجره تکامل یافته دست زده‌اند. چراغ‌های تغییر شکل یافته جلو از طراحی برجسته‌تری برخوردار شده و به سمت داخل متمایل شده‌اند و با وجود فرم L شکل چراغ‌های روزتاب حالت چشم نوازی یافته‌اند. ورودی‌های هوای بزرگ در طرف سپر که از یک طرف به گلگیر متصل شده و موجب حجیم‌تر شدن آن گردیده‌اند در عضلانی نشان دادن حالت دادن موثر هستند.
lexus-is-2017-1280-09
جلوپنجره مشبک IS به سمت پایین تمایل یافته تا حس پایین آمدن مرکز ثقل و اسپرت‌تر شدن طراحی را القا کند. خطوط طراحی تیز و لبه دار از جلوپنجره به روی کاپوت و سپس تا انتها ادامه یافته است. تکمیل‌کننده این خطوط بالایی فرم انحناداری است که از پشت گلگیر جلو شروع شده و به نرمی تا روی گلگیر عقب تداوم دارد. این خطوط ظاهر شیک‌تری به IS بخشیده‌اند. سه رینگ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اینچی هریک با ویژگی‌های مختلف برای لکسوس IS در نظر گرفته شده‌اند. ۱۶ اینچی ۵ پره دوبل، ۱۷ اینچی با سطح براق و ۱۸ اینچی با طرحی لوکس.
در هندسه چراغ‌های LED عقب می‌توان حرف L را به طور واضح مشاهده کرد. اضافه شدن دو رنگ جدید دیگر (آبی عمیق میکا و سیاه گرافیتی) و الگوی جدید رینگ‌ها از دیگر تغییرات در نمای خارجی IS است.
lexus-is-2017-1280-2f
طراحی داخلی بهسازی شده
در نمای داخلی سیستم سرگرمی ارتقاء محسوسی داشته است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی مورب به جای نمایشگر ۷ اینچی مورد استفاده در مدل قبلی، به کار رفته است. به لطف ارتقا منوهای سیستم و اضافه شدن دکمه Enter در کنار کنترلر جوی استیک (joystick) بر روی کنسول وسط، رابط کاربری موجود کمی تعاملی‌تر و قابل درک شده است. همچنین باید اشاره کرد که سیستم‌های کمکی الکترونیکی راننده نیز دستخوش تغییر و تحول شده‌اند.
جنس مواد داخل کابین از چرم داشبورد و فرمان گرفته تا صندلی‌های تمام چرمی سرخ رنگ، پدال‌های آلیاژی، فیبرکربن دستگیره درب‌ها، طرح فلزی کنسول جلو و حتی ساعت آنالوگی که بین دو خروجی وسط تهویه مطبوع نصب شده همه تلاش دارند تا در عین القای حس اسپرت بودن فضایی لوکس را نیز تداعی کنند. کنسول وسط نیز بزرگ‌تر از قبل شده و در کنار دو جافنجانی بزرگ یک سطح چرمی پهن برای قرار دادن بازو نیز به چشم می‌خورد. دو نوع تودوزی برای داخل لکسوس IS در نظر گرفته شده که شامل نمونه مشکی و سرخ و سرمه‌ای و کرم می‌شود.
lexus-is-2017-1280-1a
انتخاب پیشرانه
پیشرانه‌های سری جدید IS نسبت به قبل بدون تغییر مانده و شما می‌توانید بین پیشرانه هیبریدی و پیشرانه ۲ لیتری توربو یکی را انتخاب کنید.
پیشرانه هیبریدی همانطور که گفته شده حجم عمده فروش را به خود اختصاص داده است که شامل یک موتور بنزینی ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری و یک موتور الکتریکی قدرتمند می‌باشد که از نظر مصرف سوخت و عملکرد بالا جزو بهترین موتورهای هیبریدی جهان محسوب می‌شود. به لطف فناوری‌ها بکار رفته و مهندسی عالی ساخت مصرف سوخت ترکیبی نسخه هیبریدی ۴٫۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.
در سویی دیگر شاهد یک موتور ۲ لیتری تویین توربو جمع و جور هستیم که در کنار یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک حس رانندگی اسپرت را بهتر از نمونه هیبریدی القا می‌کند. قدرت این موتور ۲۴۵ اسب بخار بوده و گشتاوری معادل ۳۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند.
lexus-is-2017-1280-26
پیشرو در سیستم‌های ایمنی
در نسل جدید IS آخرین فناوری لکسوس در زمینه سیستم‌های ایمنی بکار گرفته شده است. سامانه پیشگیری از برخورد که قابلیت شناسایی عابرپیاده را نیز دارد با ترکیب دوربین و رادارهای امواج کوتاه توانسته طیف وسیعی از ترافیک اطراف را رصد کرده و در مواقع اضطراری تصمیم لازم را اتخاذ کند. سیستم حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی از دیگر سیستم‌های ایمنی لکسوس IS محسوب می‌شوند.
نسل جدید IS در دو آرایش دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود و انتظار می‌رود عرضه آن تا پایان سال جاری به عنوان مدل ۲۰۱۷ آغاز شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.