نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدرضا نعمت‌زاده در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران اظهار کرد: قرارداد با رنو در مرحله نهایی قرار دارد و به زودی نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با هیات کره‌جنوبی صحبت کردم و صریحاً گفتم که اگر بازار ایران را می‌خواهید باید در ایران سرمایه‌گذاری کنید، خاطرنشان کرد: آنها ظاهراً دارند سر عقل می‌آیند و با کرمان‌خودرو توافقی کرده‌اند که البته ما از آن راضی نیستیم و نباید فکر کنند که اینجا فقط بازار آنها بلکه باید به سرمایه‌گذاری و تولید مشترک بپردازند.

نعمت‌زاده ادامه داد: از خودروسازان می‌خواهم نسبت به ارتقاء خدمات فروش و پس از فروش خود اقدام کنند زیرا مردم نسبت به آنچه از ما می‌بینند قضاوت می‌کنند نه آنچه که ما دوست داریم مردم بگویند.

وی افزود: زمانی که فعالیت‌ خود را آغاز کردم، انتقادات نادرستی از صنعت خودرو صورت می‌گرفت که البته صنعت خودرو مستحق این انتقادات نبود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران در سال آینده اظهار کرد: البته ما قرار است بازنشسته شویم و کارهایمان را هم کرده‌ایم ولی این همایش‌ها باید ادامه یابد و من نیز تا زنده هستم در این برنامه‌ها شرکت خواهم کرد.

نعمت‌زاده گفت: گزارشی را از نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خواندم که ۲۵ درصد آن به دلیل کمبود و نبود قطعات یدکی بود. حل این مشکلات آسان بوده و تنها به انضباط مدیریتی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه سال آینده استاندارد آلایندگی خودروها باید به یورو ۵ ارتقاء یابد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته با ارتقاء استاندارد آلایندگی به یورو ۴، یک میلیون تن از میزان آلایندگی خودروها کاسته شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته یک عده آدم مغرض کمپینی را راه انداختند که خودرو نخرید چون ایراد دارد. من این موضوع را آنقدر دنبال کردم تا آن خائنان را پیدا کردم و گزارش آن را به رئیس‌جمهوری نیز دادم.

وی تصریح کرد: موضوع این بود که آنها دیدند خودرو عامل رونق و شکوفایی اقتصاد است و قبل از انتخابات می‌خواستند این بخش را دچار مشکل کنند که البته کور خواندند و با اقدامات ما و با پرداخت تسهیلات خرید خودرو ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو فروخته شده و توطئه آنها خنثی شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با آلمان‌ها در زمینه خودروهای تحاری و سواری قرارداد می بندیم، افزود: جلسات خوبی با سوئدی‌ها داشتیم و وزیر سوئد امروز به بازدید یکی از سایت‌های خودرو رفته و کلنگ سایت جدید را زده است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.