نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

در حقیقت اکنون سیتروئن یک ون انعطاف پذیر و مناسب برای انجام امور مختلف را با نام اسپیس تورر در اختیار دارد. اما برای نمایشگاه ژنو تلاش کرده تا با ارائه نسخه E 4×۴ کانسپت، روح تازه‌ای به این محصول خود دمیده و آن را برای یک سبک زندگی مدرن آماده سازد. این اتومبیل علاوه بر اینکه از قابلیت‌های آفرود بالایی برخوردار است ( ارتفاع کف خودرو از سطح زمین ۶۰ میلی متر بیش از نمونه استاندارد است) می‌تواند در فضای شهری نیز به خوبی از انجام ماموریت‌های محوله بربیاید.
در اسپیس تورر E 4×۴ از فناوری‌های پیشرفته یا به اصطلاح های‌تک استفاده شده است. علاوه بر آن جلوه‌های بصری زیبا شامل طرح‌های خاص بر روی بدنه نیز به چشم می‌خورد. قرار است این طرح‌های منحصر به فرد که از پوشش استتار نظامی الهام گرفته شده حس انرژیک بودن خودرو را هرچه بیشتر به مخاطب القا کند. بکارگیری آرایش چهار چرخ متحرک موجب افزایش قابل توجه دینامیک رانندگی و کارایی این کانسپت شده است.
در اسپیس تورر E 4×۴ قابلیت‌های یک ون، اس یو وی و پیکاپ ادغام شده است. استفاده از اسکیدپلیت‌های آلومینیومی در عقب و جلو نشان از نگاه ویژه طراحان به وظایف آفرود این کانپست دارد. لوگوی ۴×۴ که در زیر آینه های جانبی حک شده و وجود زنجیر چرخ بطور استاندارد تاکید دیگری بر این موضوع می‌باشد. با این حال سیتروئن در ارائه یک ظاهر تهاجمی زیاده روی نکرده و تعادل را در طراحی خودرو رعایت نموده است. البته رینگ‌های ۱۹ اینچی کرومی تیره رنگ را نباید فراموش کرد.
این ویژگی‌ها از کانسپت جدید سیتروئن اتومبیلی ساخته است که هم برای مصارف روزانه خانوادگی و هم فعالیت های حرفه‌ای و کاری مناسب می‌باشد. E 4×۴ از فضایی جادار و راحت نیز برخوردار است. پنج نفر سرنشین بالغ در این ون آفرود کاملا احساس راحتی کرده و فضای مناسبی برای پا و سر وجود دارد. صندلی ها از پوشش پارچه ای با خطوط قرمز و سفید برخوردار هستند و عملا سطح آنها صاف بوده و حمایت زیادی از سرنشینان در مسیرهای آفرود نمی‌کنند. روی سقف دو سانروف به چشم می‌خورد که موجب ورود نور طبیعی بیشتر به داخل کابین می‌گردد.
جنس مواد بکار رفته در داشبورد مرغوب به نظر می‌رسد. بر روی داشبورد دو نوار نقره‌ای رنگ وجود دارد و حرف E به چشم می‌خورد. در داخل کابین سعی شده کلیه تجهیزات کاربردی باشند و بر جنبه تزیینی آنها چندان تاکید نشده است. در کنسول وسط خبری از اهرم تعویض دنده نیست و پدال‌های پشت فرمان این وظیفه را برعهده دارند. سیستم ارتباطی و سرگرمی اسپیس تورر کانسپت نیز از طریق یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی در وسط داشبورد قابل دسترسی است.
پیشرانه اسپیس تورر را یک موتور توربودیزل ۱۵۰ اسب بخاری تشکیل می‌دهد که قدرت آن از طریق گیربکس ۶ دنده دستی به چهار چرخ انتقال خواهد یافت. البته با توجه به اینکه کانسپت مذکور در سه تیپ M، ×S و ×L عرضه خواهد شد این احتمال وجود دارد که شاهد گزینه های بیشتری برای پیشرانه و گیربکس باشیم.
همانطور که گفتیم کانسپت اسپیس تورر از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که با برخی از آنها بیشتر آشنا می‌شویم. بخش عمده از این فناوری‌ها از طریق نمایشگر ۷ اینچی قابل دسترسی است که از آن جمله می‌توان به سیستم ناوبری ۳ بعدی با قابلیت شناسایی صوتی، اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد. صفحه نمایش سربالا یا HUD، دوربین ۱۸۰ درجه دید عقب، رصد و هشدار نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هوشمند شناسایی علائم جاده‌ای و تنظیم سرعت بر اساس آن روی کروز کنترل، هشدار حرکت بین خطوط، تنظیم خودکار چراغ‌های بین نور پایین و نوربالا در شب و بر اساس ترافیک جاده از جمله امکانات رفاهی و کمکی می‌باشند. همچنین از تجهیزات ایمنی اسپیس تورر ترمز خودکار اضطراری و هشدار برخورد از جلو با قابلیت شناسایی عابرپیاده را می‌توان نام برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.