نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

اخبار خودرو

به گزارش اخبار خودرو ، کوروش مرشد سلوک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایده‌آل‌ترین حد ممکن را به عنوان استاندارد خودروهای وارداتی تعیین کرده است. از همه استانداردها ایده‌آل‌ترین آن را تعیین کرده‌اند در حالی که استانداردها باید براساس نیازها داخل ایران تعیین شود.

وی با بیان اینکه آیا سطح جاده‌ها، سیستم حمل و نقل و آسفالت جاده‌های ما این اجازه را می‌دهد که هر نوع استانداردی را وضع کنیم، خاطرنشان کرد: مثلا در آلمان سیستم محدودیت سرعت ندارند زیرا جاده‌ها مناسب، بدون ایراد و دست‌انداز است و براساس آن سطح ارتفاع خودرو تا کف جاده را کم می‌کنند اما اگر ما همان استاندارد را در ایران اجباری کنیم با کیفیت جاده‌های ما با دست‌اندازهای فراوان همخوانی ندارد.

نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد:‌ استانداردهای فعلی واردات خودرو براساس استانداردها و زیرساخت‌های اروپا تعیین شده در حالی که زیرساخت‌ها و نیازهای ما با اروپا متفاوت است و اینکه تصور کنیم چون استاندارد اروپایی است، پس بسیار خوب است درست نیست.

وی افزود: استانداردهای خودرویی در ایران باید براساس زیرساخت‌ها و نیازهای ایران تعیین شود و نباید صرفا استاندارد کشورهای اروپایی کپی‌برداری شود بلکه باید از تمام کشورها از جمله کره و ژاپن متناسب با شرایط و نیازهای ایران الگوبرداری شود.

مرشد سلوک تصریح کرد: بنابراین استانداردهای اجباری واردات خودرو به ایران باید متناسب با نیازها و شرایط ایران بازنگری شده و استانداردها براساس واقعیت‌ها و زیرساخت‌های موجود تعیین شود.

متن کامل مطلب سازمان استاندارد، استاندارد عمل نمی‌کند! منتشر شده در سایت اخبار خودرو.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.