نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا


حاشیه ای پیرامون نتیجه گزارش رالی مشهد

راند سوم رالی قهرمانی کشور در مشهد با قهرمانی کاپیتان تیم گردش نما تمام شد، خودروها تقریباً در یک سطح بودند ولی اختلاف فاحشی در یکی از خودروها  دیده می شد که همین موضوع نظر همه را به خود جلب کرد و شک و گمان ها شروع شد.

سوال اینجاست که راننده 206 از تیم گردش نما، آیا به واسطه مهارت و تکنیک راندن خود توانست به مقام دست پیدا کند و یا اینکه ارتقای غیر متعارف در خودروی خود ایجاد کرده بود؟

شک ورزشکاران و تیم برگزاری مسابقه زمانی پررنگ تر شد که استاد کار قدیمی تقویت خودروهای مسابقات ریس به عنوان تیم فنی رالی در کنار تیم گردش نما دیده شد.

روز دوم هم به پایان رسید و نتیجه به همان صورت بود تا اینکه قبل از اعلام نتایج مطابق قانون، آرمان طاهردوست از رانندگان، بر روی خودروی تیم گردش نما اعتراض کتبی را اعلام کرد و از کمیته فنی درخواست بررسی دوپینگ خودرویی تیم گردش نما را مطرح کرد. آرمان طاهر دوست که از قدیمی ترین های این رشته است روی خواسته خود پافشاری کرد و از درخواست خود دست نکشید. در این میان بحث اعتراض روی خودروی طاهردوست از سوی تیم گردش نما طرح شد که بیشتر رنگ و بوی مقابله به مقل می داد. البته مسئول کمیته رالی پافشاری بر قوانین داشت که خود دلگرمی بزرگ بود و کار به صورت قانونی ادامه پیدا کرد.

رالی مشهد

بنا بر این شد که تیم فنی هر دو خودرو را بررسی کند. ابتدا از گیرباکس خودروی آرمان طاهر دوست شروع شد و پس از باز شدن مشخص شد که هیچ دستگاری نشده است. همچنین در آزمون بررسی موتور این خودرو هیچ تغییری مشاهده نشد. نوبت به بررسی خودروی تیم گردش نما به رانندگی میثاق قاسمی رسید. تغییر اساسی در گیرباکس و استفاده از رینگ و پیستون NFو سوپاپهای ارتقاء یافته و سبک سازی فلایویل، در نهایت این 206 با توان 155 اسب بخاری را آماده یک رقابت ناسالم کرده بودند.

با اثبات تخلف تیم گردش نما و اعلام تیم زحمت کش کمیته فنی آقای بذرافشان، آقایان قاسمی و مجد از لیست ورزشکاران حذف شدند و به دستور رئیس کمیته رالی فدراسیون جناب آقای مهندس سعیدی، متخلفین به کمیته انضباطی معرفی می شوند.

رالی مشهد
رالی مشهد
%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af-6
رالی مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.