نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

اخبار خودرو

به گزارش اخبار خودرو ،خودروهای مفهومی با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، علاوه بر اینکه ما از کروم جهانی استفاده کرده و به سلامت سازندگان فایبرگلاس کمک می کنیم! با ساخت مدل‌های زیبا و غیر واقعی زبان آینده طراحی بخشی از خودروسازی را به تصویر میکشیم و با این روند پیشاپیش به ساخته‌های آینده خودروسازی محبوبمان می‌نازیم.

با این روند بسیاری از محدودیت‌های قانونی برای ساخت مدل‌های جذاب و عجیب حذف ‌می‌شوند. بسیاری از کانسپت‌ها تنها زیر نور پروژکتورها در سالن نمایشگاه‌ها به نمایش درمی‌آیند و روشنایی روز را نخواهند دید. این روزها بسیاری از کانسپت‌ها به شکرانه حضور برنامه‌های طراحی رایانه‌ای روی صفحات نمایشگر ارائه خواهند شد.

۶۳۷۸۰۹_۷۷۴

به نظر می‌رسد در آینده مدل F700 بنز مانند کلاس S از یک شاسی مونوکوک، بدنه قوس‌دار، کیسه‌های هوای متعدد و ویژه برای راننده، سامانه فعال صدا، رادارهای کروز و نمایشگرهای نقاط کور برخوردار شود که تا کنون کلاسS در داشتن آنها پیشرو بوده است.

این خودروها دریچه‌ای رو به فناوری محسوب می‌شوند. از طرفی خلاقیت‌های زیادی روی موتور این خودرو صورت گرفته است. موتور دو قلوی توربو با قابلیت احتراق خودکار در این خودرو با گشتاور ۳۹۹ نیوتن‌متر چیزی حدود ۲۳۸ اسب بخار قدرت دارد. حجم این موتور ۴ سیلندر، به ۱۸۰۰ سی‌سی می‌رسد.

این خودرو به لیزرهایی برای اسکن جاده پیش‌رو و سامانه تعلیق قابل تطبیق مجهز خواهد شد. اکثر این تجهیزات همان‌هایست که در کلاس S شاهد آن بوده‌ایم. البته در Sها به جای لیزر شاهد دوربین برای اسکن جاده هستیم. طراحی صندلی‌های عقب در این خودرو جدید است. به نظر شما در مدل واقعی کدامیک از این گزینه ها دیده خواهد شد.

۶۳۷۸۰۷_۹۲۶
۶۳۷۸۱۰_۹۹۱
۶۳۷۸۱۱_۵۷۷
۶۳۷۸۱۲_۱۵۳
۶۳۷۸۰۸_۹۱۳

منبع:عصر ایران

متن کامل مطلب خودروی عجیب مرسدس بنز F700 منتشر شده در سایت اخبار خودرو.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.