نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

به گزارش عصر ایران به نقل از ایکوپرس، همزمان با روز ملی درختکاری و در آستانه سال ۱۳۹۶ براساس تفاهم نامه میان ایران خودرو و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور، حمایت از گیاهان در معرض انقراض و سرپرستی ۱۳۹۶عدد از گونه‌های در معرض خطر سراسر ایران در بانک ژن منابع طبیعی و باغ گیاه شناسی ملی ایران در راستای اقتصاد سبز در دستور کار قرار گرفت.

این تفاهم نامه به امضای هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو و عادل جلیلی، رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور رسیده و تا اسفند سال آینده ادامه خواهد داشت.

در متن این تفاهم نامه آمده است که این اقدام گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اهداف مسئولیت های اجتماعی در جهت حمایت و مشارکت در حفاظت از گونه های گیاهی کشور و احترام به طبیعت به منظور توسعه سنت مقدس کاشت و نگهداری درختان صورت گرفته است.

یکه زارع پیش از امضای این تفاهم نامه، اقدامات انجام شده در مجموعه ملی باغ گیاه شناسی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: حمایت از چنین مجموعه هایی که به مثابه میراث های ماندگار کشور عزیزمان هستند در اولویت برنامه ریزی کشور قرار دارد و گروه صنعتی ایران خودرو نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود آمادگی هر نوع همکاری را دارد.

عادل جلیلی، رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور نیز از اقدام ایران خودرو در حمایت از گونه های گیاهی کشور تقدیر کرد و گفت: ایران خودرو بزرگترین صنعت ملی کشور به شمار می آید و تفاهم نامه امروز در حمایت از باغ ملی گیاه شناسی کشور نشان می دهد مدیران این مجموعه اهداف و منافع ملی را صدر تصمیم گیری های خود قرار می دهند.

همزمان با امضای این تفاهم نامه و در روز ملی درختکاری، یکه زارع، مدیر عامل ایران خودرو به صورت نمادین یک اصله نهال صنوبر که جذب ذرات آلوده کننده هوا از ویژگی های اصلی آن است در محوطه باغ گیاه شناسی ملی غرس کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.