نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

آئودی S5 اسپرت بک جدید طراحی پر احساس را با کابردی بودن و عملکرد جاده‌ای یک ماشین اسپرت ترکیب کرده است. ایم خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت (۶۲٫۱ مایل بر ساعت) را در ۴٫۷ ثانیه پر می‌کند. موتور به تازگی توسع یافته‌ی توربو شارژ شده‌ی V6 آن می‌تواند ۲۶۰ کیلو وات (معادل ۲۴۵ اسب بخار) تولید کند و در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۷٫۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند که معادل ۳۲٫۲ US mpg است. این خودروی کوپه‌ی چهار در با وزن خالص ۱۶۶۰ کیلوگرم (برابر با ۳۶۵۹٫۷ پوند) از پیشینیانش ۸۵ کیلوگرم سبک‌تر است. طراحی بیرونی شارپ‌تر و اجزای متععد خاص سری S در طراحی داخلی جزو ویژگی‌های طراحی این خودرو است.
audi-s5_sportback-2017-1280-07
قلب تپنده‌‌ی آئودی S5 اسپرت بک جدید یک موتور ۳٫۰ TFSI است. تزریق مستقیم سوخت به موتور با توربو شارژ خروجی ۲۶۰ کیلو وات (۳۴۵ اسب بخار) و گشتاور قدرتمند ۲۰۰ نیوتون متر (۳۶۸٫۸ پوند فوت) را از ۱۳۷۰ تا ۴۵۰۰ rpm تولید می‌کند. این خودرو از نظر قدرت و گشتاور از مدل قبلی پیشی گرفته و وزن و مصرف سوخت آ» به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است.
در آئودی S5 جدید، انتقال قدرت توسط یک سیستم تیپترونیک ۸ سرعته‌ی نرم و روان کنترل می‌شود. دنده‌های پایین نسبت‌های کوتاه و اسپرتی دارند در حالی که دنده‌های بالاتر بلندتر هستند تا مصرف سوخت را کاهش دهند. زمانی که راننده پدال گاز را بین سرعت‌های ۵۵ تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت آزاد می‌کند، سیستم انتقال خودکار به مود آزاد با راندمان بالا تغییر می‌کند.
audi-s5_sportback-2017-1280-01
سیستم چهارچرخ محرک ثابت تاثیر بزرگی بر سیستم هندلینگ اسپرتی این خودرو دارد. در رانندگی معمولی این سیستم نیروی موتور را با اندکی تاکیر بر چرخ‌های عقب توزیع می‌کند و در صورتی که نیاز باشد می‌توان بخش مهمی از قدرت را به محور عقب انتقال داد.
سیستم انتخاب چرخ برای کنترل گشتاور هندلینگ و پایداری خودرو را در پیچ‌های تند با حداقل دخالت ترمزها بهینه می‌کند. دیفرنسیال اسپرتی که به صورت آپشن موجود است نیز توزیع گشتاور بین چرخ‌های عقب را به صورت فعال کنترل می‌کند.
audi-s5_sportback-2017-1280-0b
سیستم تعلیق پنج اتصالی جلو و عقب راحتی چشمگیر را با پاسخ گویی اسپرتی به همراه دارد. همچنین یک سیتسم الکترومکانیکی جایگزین برای فرمان‌دهی دینامیک، نسبت فرمان‌گیری را بر اساس سرعت راندگی تغییر می‌دهد. چرخ‌های ۱۸ اینچی و تایرهای ۲۵۴/۰ برای این خودرو استاندارد هستند که البته آئودی اسپرت چرخ‌های ۱۹ اینچی را هم عرضه می‌کند. ترمزهای جلو ۳۵۰ میلیمتر قطر دارند.
سیستم اطلاعات و سرگرمی در کوپه اسپرت جدید کاملاً به روز است. سیستم راهبری MMI به علاوه‌ی MMI تاج و مونیتور ۸٫۳ اینچی در رده‌ی بالای سیستم‌های اینفوتینمنت قرار می‌گیرد. صفحه نمایش لمسی MMI قابلیت زوم کردن و نیز اسکرول کردن و وارد کردن کاراکترها را نیز دارد. این سیستم سخت افزارهای آئودی کانکت را یکپارچه می‌کند که از طریق اتصال LTE خودروی آئودی S5 را به اینترنت متصل می‌کند.
audi-s5_sportback-2017-1280-0d
در صندلی‌های عقب تبلت آئودی نصب شده که تکمیل کننده‌ی سیستم اطلاعات و سرگرمی است. برای طرفداران موسیقی با کیفیت صدای بالا هم سیستم صوتی Bang & Olufsen با صدای ۳ بعدی موجود است.
آئودی S5 اسپرت بک جدید با مجموعه‌ی گسترده‌ی کمک راننده در این بخش از خودروها پیشتاز است. سیستم‌ها همگی از بالاترین سطح هستند. همکاری هوشمند آنها گامی دیگر در تحول خودروها است. آئودی سیستم‌های مشابهی را برای S5 و A5 اسپرت بک ارائه می‌کند.
ظاهر S5 اسپرت بک اسپرتی است ولی متظاهرانه نیست. سپر، ورودی هوا و اجزای جانبی قوس‌هایی خاص دارند. بسیاری از اجزای اضافی (add-on) با طیف‌های خاکستری رنگ شده‌اند. قاب آینه های جانبی در رنگی آلومینیومی می‌درخشند. سپر عقب نیز گریل شانه‌زنبوری مشکی را با اگزوزها و پیفیوزها یکپارچه می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.