نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

تویوتا GT86 از همان قالب کلاسیک ماشین‌های ایپرتی پیروی می‌کند که کوچک و سبک وزن هستند و مرکز ثقل آنها کم ارتفاع است و تنظیمات آنها به صورت موتور در جلو و چرخ عقب محرک است. با استفاده از موتور ۲ لیتری با هواکشی طبیعی و جهت گیری افقی «باکسر» چهار سیلندر که توسط سوبارو تولید شده و با سیستم تزریق مستقیم سوخت D-4S تویوتا تجهیز شده، گام مهمی به جلو است.

تویوتا GT86 کیفیت خود را در جاده، پیست مسابقه و مسیر رالی به اثبات رسانده است. در حقیقت، دیتا و بازخوردهای ارزشمندی از عملکرد این خودرو در مسیر مسابقه نورنبرگ ۲۴ ساعت به دست آمد که به تغییرات و اصلاحاتی منجر شد که در مدل معرفی شده برای سال ۲۰۱۷ مهمترین تغییرات آن را هدیه کرده است.
در زیر پوسته‌ی این خودرو اصلاحات ظریف و پر جزییاتی در سیستم تعلیق و ضربه‌گیری، هندلینگ و فرمان گیری، پایداری و راحتی رانندگی انجام شده و نیز اقداماتی برای افزایش سفتی بدنه صورت گرفته.

یکی از مهمترین پیشرفت‌های GT86 سال ۲۰۱۷ از نقطه نظر راننده یک مود جدید رانندگی به نام Track mode است که به راننده این فرصت را می‌دهد تا از عملکرد خودروی خود در حالی لذت ببرد که سیستم‌های کنترل پایداری رانندگی الکترونیک کمترین میزان دخالت را دارند. سیستم نمایشگر اطلاعاتی جدید خودرو دسترسی زمان واقعی به منحنی‌های قدرت و گشتاور، نیروهای شتاب جاذبه و زمان سنج برای دورهای پیست ارایه می‌دهد.
اضافه شدن Track mode یکی از عناصر در ارزیابی مجدد و مفصل سیستم کنترل هندلینگ الکترونیک GT86 است که شامل عملکرد ABS و کنترل انقباض است. تسویا تادا مهندس ارشد این طور می‌گوید که این بازنگری‌ها در حقیقت چشمگیر تغییرات را در ظرفیت هندلینگ خودرو ارایه می‌کنند و به خوبی از اطلاعاتی استفاده می‌کنند که از حضور کوبه در موتوراسپرت به دست آمده است.

از نظر طراحی هم این مدل به صورت جدی از طراحی اولیه فاصله نمی‌گیرد بلکه سبک آن را تقویت کرده و به بلوغ می‌رساند و ظاهر خوابیده و پهن اسپرتی خودرو را تقویت می‌کند.
خشکی بدنه تویوتا GT86 عنصری کلیدی در هندلینگ و قابلیت رانندگی آن است، ویژگی که با استفاده‌ی دقیق از انواعی از فولادهای با مقاوت بالا برای افزایش قدرت، خشکی و سبکی بدنه آن به دست آمده است.کاپوت از یک ورقه آلومینیومی ساخته شده و باله‌ها از فولاد نازک‌تر که وزن آن را به حداقل می‌رساند.

سیستم پیش ران تویوتا GT86 تغییری نکرده و قالب منحصر به فردش شامل موتور ۲ لیتری با هواکشی طبیعی و ساختار افقی و نیز سیستم چرخ عقب محرک را حفظ کرده است. رانندگی با چرخ عقب از طریق سیستم انتقال قدرت دستی یا اوتوماتیک شش دنده حداکثر ۲۰۰ اسب بخار (بر اساس استاندارد DIN) معادل ۱۴۷ کیلو وات را در دور مورتو ۷۰۰۰ تولید می‌کند و گشتاور آن بین ۶۴۰۰ تا ۶۶۰۰ دور در دقیقه معادل ۲۰۵ نیوتون متر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر آن می‌تواند با دنده دستی به ۷٫۶ ثانیه برسد و با دنده اوتوماتیک ۸٫۲ ثانیه است.

تغییرات ایجاد شده در اتاق GT86 برای تاکید بر کیفیت اسپرتی اصیل خودرو اجاد شده و در عین جال کاربردی بودن و زیبایی بصری آن را در نظر داشته است. تمرکز همچنان بر رانندگی است اما در محیطی هرچه جذاب‌تر و چشم نوازتر.
تهیه و تنظیم: mashin.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.