نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

طراحان خطوط نرم استفاده شده در مدل کوپه را در طراحی S5 کابریولت نیز حفظ کرده است. پنجره عقب مسطح‌تر شده تا احساس اسپرتی بیشتری را القا کند و در ضمن اورهنگ (فاصله چرخ تا لبه جلو یا عقب) کم خودرو و کاپوت کشیده جلو به این مورد بیشتر کمک کرده است. ضمن اینکه S5 جدید با طول ۴۶۷۳ میلی متر، ۴۷ میلی متر کشیده‌تر از همتای قبلی خود می‌باشد.
audi-s5_cabriolet-2017-1280-09
طراحی سقف به گونه‌ای است که با وجود نرم بودن در حفظ آئرودینامیک خودرو و جلوگیری از ورود آلودگی صوتی در زمان بسته بودن موثر است. با اشاره‌ای کوچک روی سوییچ باز و بسته شدن، سقف S5 ظرف ۱۵ ثانیه بسته شده یا باز می‌گردد. باز شدن سقف S5 به صورت تمام اتوماتیک بوده و در حال حرکت تا سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت امکان پذیر است.
جلوپنجره سه بعدی پره‌ای با پهنای قابل توجه یکی از دیگر از شاخص‌های اسپرت بودن S5 است. چراغ ترمز سوم عقب به شکل ماهرانه‌ای با لبه بالایی صندوق ادغام شده و چراغ‌های LED خاص با قابلیت انطباق با جهت چرخش فرمان در این کروکی قابل سفارش است.
audi-s5_cabriolet-2017-1280-05
فاصله زیاد بین دو محور S5 و تنظیمات اسپرت اعمال شده روی تعلیق کلید تعادل بالای این اتومبیل می‌باشد. در جلو از تعلیق با اتصال پنج گانه و در عقب با اتصال ذوزنقه‌ای استفاده شده است. تنظیم دینامیک کمک فنرها از دیگر آپشن‌های قابل سفارش S5 خواهد بود و در کنار امکان انتخاب حالت رانندگی به سرنشینان اجازه می‌دهد بازه انتخابی بین اسپرت بودن کامل یا راحتی مطلق داشته باشند. فرمان الکترومکانیکی بازخورد خوبی از جاده ارائه داده و دقت بالایی نیز دارد.
به لطف ترکیب هوشمندانه مواد در طراحی S5، این خودرو یکی از محکم‌ترین و در عین حال سبک‌ترین بدنه‌ها را در کلاس خود دارد. این ترکیب موجب شده پایداری S5 در پیچ ها نیز ۴۰ درصد افزایش و در عین حال وزن خودرو ۴۰ کیلوگرم نسبت به نسل قبلی کاهش یابد. برای حفظ استحکام موجود در مدل کوپه، در این کابریولت از میله‌های تقویت کننده در بدنه استفاده شده و در صورت واژگونی نیز علاوه بر کیسه‌های هوای جانبی پروفیل‌های آلومینیومی نیز از پشت صندلی‌های عقب باز شده و ایمنی سرنشینان را تضمین می‌کنند.
audi-s5_cabriolet-2017-1280-13
برای آئودی S5 در ابتدا ۳ موتور جدید شامل ۲ لیتری ۲۵۲ اسب بخاری، ۲ لیتری دیزلی ۱۹۰ اسب بخاری و ۳ لیتری دیزلی ۲۱۸ اسب بخاری در نظر گرفته شده بود اما با ورود خودرو به بازار فروش یک موتور ۲ لیتری بنزینی ۱۹۰ اسبی و یک موتور دیزلی ۳ لیتری ۲۸۶ اسبی نیز به این فهرست افزوده گشت. گزینه آخر برای کسانی که به قابلیت‌های اسپرت اهمیت می‌دهند توصیه می‌شود. قدرت پیشرانه‌های مذکور بطور متوسط ۱۷ درصد نسبت به نسل قبلی موتورهای A5 و S5 افزایش داشته و در عین حال مصرف آنها ۲۲ درصد کمتر شده است.
audi-s5_cabriolet-2017-1280-0b
تمام ۵ موتور فوق می‌توانند یکی از سه نوع گیربکس شش دنده دستی، هفت دنده S ترونیک دوکلاچه یا هشت دنده تیپ ترونیک را انتخاب کنند که بنابراین ۱۵ حالت از ترکیب موتورها و گیربکس‌های مختلف ایجاد می‌شود. بطور پیش فرض آرایش دیفرانسیل جلو برای A5 و S5 ارائه می‌شود اما مشتریان در صورت تمایل با سفارش سیستم کوآترو آئودی می‌توانند آن را به ۴ چرخ متحرک تبدیل کنند. البته سیستم کوآترو برای موتور ۳ لیتری دیزلی ۲۸۶ اسبی بطور استاندارد نصب خواهد شد.
نباید از یاد برد که برای مدل S5 موتور دیزلی پرقدرت باز هم توسعه داده شده تا توان آن به ۳۵۴ اسب بخار برسد. این پرقدرت‌ترین تیپ بین مدل‌های A5 و S5 کابریولت است که شتاب صفر تا صد آن به ۵٫۱ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن بصورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. همانطور که گفته شد سیستم کوآترو و در کنار آن گیربکس هشت دنده تیپ ترونیک بطور استاندارد روی این نسخه قدرتمند نصب شده است.
audi-s5_cabriolet-2017-1280-10
ابعاد بیشتر در نسل جدید S5 نشان‌دهنده این مطلب است که فضای داخلی هم در جلو و هم در عقب بیشتر شده است. معماری داخلی و چیدمان اجزا نیز به گونه ای است که این حس جادار بودن تقویت می‌شود. ضمن اینکه در طراحی داخلی بطور سخاوتمندانه‌ای از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شده است. در حالت بسته بودن سقف فضای صندوق بار ۳۸۰ لیتر خواهد بود.
audi-s5_cabriolet-2017-1280-08
سیستم ارتباطی سرگرمی آئودی S5 کابریولت از طریق یک مانیتور لمسی ۸٫۳ اینچی قابل دسترسی است که امکاناتی مانند پخش DVD، USB، AUX و دو اسلات کارت حافظه دارد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق LTE، پخش وای فای از طریق هات اسپات و اندروید اتو و اپل کارپلی از دیگر امکانات ارتباطی S5 است.
نسل جدید آئودی S5 همزمان با A5 در مارس ۲۰۱۷ با قیمت پایه ۶۷۸۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.