نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا


گزارش‌های میدانی از بازار خودرو، از افزایش ۲۰۰ تا یک میلیون تومانی قیمت‌ها حکایت دارد.

به گزارش رادیو سهام به نقل از افکار نیوز، تغییرات قیمت‌ها از ابتدای پاییز تاکنون، نشان از افزایش قیمت خودرو در بازار دارد. این در شرایطی است که برخی از خودروسازان، بخشنامه افزایش قیمت را به نمایندگی‌های خود ابلاغ کردند؛ اگرچه هنوز قیمت‌های جدید اعمال نشده، اما نمایشگاه‌داران و فعالان بازار خودرو معتقدند که در صورت اعمال قیمت‌های جدید، باید منتظر تغییرات و افزایش دوباره قیمت خودرو در بازار باشیم.

با این حال، گزارش‌ها از بازار خودرو، از افزایش ۲۰۰ تا یک میلیون تومانی قیمت خودرو حکایت دارد؛ آن هم در شرایطی که بازار خودرو در رکود کامل به سر می‌برد و خرید و فروش در حداقل ممکن قرار دارد.

بر این اساس، در حالی که وانت سایپا SE151 در روز پایانی شهریور امسال ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار قیمت داشت، هم‌اکنون با افزایش حدود ۲۰۰ هزار تومانی، با قیمت ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. همچنین در این بازه زمانی قیمت پژو ۴۰۵ SLX در حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و با قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 نیز در طول ۳۵ روز پاییز امسال با افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت مواجه بوده است؛ به طوری که قیمت آن از ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در روز پایانی شهریور، به ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

از سوی دیگر، گزارش‌های میدانی«افکارنیوز» از بازار نشان می‌دهد که سمند سورن ELX با افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار روبه‌رو بوده است. به این ترتیب سمند سورن ELX در حال حاضر با قیمت ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

در این میان، در بازار قیمت برلیانس نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت در ۳۵ روز گذشته مواجه بوده و امروز ۳۹ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین رنو ساندرو در حالی که در روز پایانی شهریور ۴۷ میلیون تومان قیمت داشت، هم‌اکنون با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، با قیمت ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

مریم فکری

نوشته تب گرانی در بازار خودرو اولین بار در اخبار بورس بخوانید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.