نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا


ایساکو در نشست خبری امروز از آمادگی این گروه صنعتی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در نشست خبری امروز با اعلام این خبر گفت: از ٢۶ آبان ماه تا ٣ آذر شرکت ایران خودرو با ٣٠ نمایندگی مجاز، ٢ تعمیرگاه صحرایی و ١٢ فروشگاه مجاز در سه شهر مرزی شلمچه، چزابه و مهران به زائرین اربعین حسینی خدامت خواهد داد.
وی ادامه داد: این برنامه از ابتدای سال و در زمان برنامه ریزی های سالیانه شرکت تدوین شده بود و انشالله ۶٠٠ نفر از متخصصان زحمت کش ایران خودرو ما را در ارائه خدمات یاری خواهند کرد که در ١٠۴ اکیپ در منطقه حضور دارند. حتی بخشی از خدمات ما در خاک عراق ارائه میشود و دستگاه های مربوطه هم در این مورد بسیار کمک کردند. انشالله هر خودرویی نیاز به خدمات داشته باشد به آن کمک خواهیم کرد حتی اگر این خودرو از تولیدات ایران خودرو نباشد.
حسینی ادامه داد: با توجه به حجم ترافیک عبوری به سمت مرزها، اگر خدشه ای در روند عبور و مرور ایجاد شود باعث معطلی بسیار خواهد شد، در نتیجه متخصصان ما با موتورسیکلت هم به زائرین امداد رسانی خواهند کرد.  دو تعمیرگاه صحرایی به خصوص در پارکینگهای چزابه و مهران مستقر شده اند.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: برای اولین بار در کشور عراق ۵ اکیپ امداد در مسیر کربلا به نجف به دارندگان محصولات ایران خودرو خدمات خواهند داد و طرف عراقی که نماینده ما در این مراسم است نیز چند ماه اموزش های لازم را پشت سر گذاشتهاست.
ضمن این که خدمات وای فای نیز به زائرین ارائه می شود.

 

خدمات  تعمیرگاهی به زائران حسینی با ٢٠ درصد تخفیف همراه است

حسینی مدیرعامل ایساکو با بیان این مطلب گفت: خدمات برای زائرین سعی شده در بهترین و سریعترین حالت انجام شود و شامل تخفیفات ٢٠ درصدی تعمیرات هم می شود. وی در خصوص همکاری مشترک با سایپا نیز گفت ما وظیفه اجتماعی خود در خصوص همه هموطنان را انجام میدهیم ولی با دوستان در مجموعه سایپا همکاری مشترک رسمی در چهارچوب یک تفاهم نامه یا چیزی شبیه این نداریم. ضمن این که مثلا در نوروز ٩۵ ما ١٠۵ هزار امدادرسانی داشتیم که ۵ هزار امداد آن خودروهایی غیز از تولیدات ایران خودرو بود. وی در خصوص شرایط امدادرسانی در کل کشور نیز گفت: ما در حال حاضر٣ هزار امدادگر در سراسر کشور داریم و روزانه تقریبا ۵ هزار تماس امدادی را پاسخ می دهیم. میانگین زمان رسیدن امداد به محل برای ارائه خدمات الان ٢٨ دقیقه است که در حال انجام تدابیری برای رساندن ان به ٢۵ دقیقه هستیم. ضمنا در کیفیت خدمات هم تلاش بسیاری شده تا مردم راضی باشند. حسینی در ادامه سخنانش از همه مردمی که از ارائه خدمات امدادی ایران خودرو راضی نبودند عذرخواهی کرد و گفت در آینده تلاش خواهیم کرد خدمات بهبود یابد.

آمادگی-نمایندگی-۲۴۴۵-خرمشهر-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۴۵-خرمشهر-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۰۴-اهواز-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

خدمات-پس-از-فروش-ایران-خودرو-همراه-با-کاروان-اربعین-حسینی-آمادگی-نمایندگی-۲۴۰۴-اهواز-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۵۶-آبادان-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۵۶-آبادان-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

با 14 میلیون تومان صاحب تندر 90 شوید (آبان 95)

ایران خودرو آزمون سراسری پرسنل برگزار می کند

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو لبنان

ایران خودرو صادرکننده نمونه کشور شد

امداد خودرو های متفرقه را چگونه تشخیص دهیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.