نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

اخبار خودرو

به گزارش اخبار خودرو ،مرسدس بنز در سال ۲۰۰۴ نسل اول CLS کلاس را معرفی نمود. یک کوپهٔ چهاردر یا یک سدان کوپه که بر روی پلت‌فرمی توسعه‌یافته از E کلاس هم‌دوره‌اش ساخته شده بود. با توجه به موفقیت نسل نخست CLS، سازندۀ آلمانی نسل دوم آن‌را با استفاده از همان فرمول سابق و با اشتراکاتی با نسل قبلی E کلاس در سال ۲۰۱۱ معرفی نمود؛ اما حالا اولین تصاویر جاسوسی از نسل سوم CLS منتشر شده است که البته نام جدیدی خواهد داشت.

mercedes-benz-cle-class-spy2-538x303

در پایان سال ۲۰۱۴ مرسدس بنز اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی در ساختار و شیوهٔ نام‌گذاری محصولاتش اعمال کند. به‌عنوان‌مثال سگمنت‌های مختلف به کلاس‌های A، C، E و S تقسیم شده‌اند؛ بنابراین در بخش کراس‌اوورها و SUVها هم کوچک‌ترین مدل GLA و بزرگ‌ترین مدل GLS نامیده شدند؛ اما در میان محصولات کنونی مرسدس بنز تنها مدلی که هنوز از شیوهٔ نام‌گذاری گذشته استفاده می‌کند، CLS است. بنابراین با توجه به اینکه این خودرو از سدان E کلاس مشتق شده است احتمالاً در نسل جدید نامش به CLE تغییر پیدا خواهد کرد.

در تصاویر جاسوسی که از نسل جدید CLS یا CLE منتشر شده است، یک پروتوتایپ دیده می‌شود که همچنان از فرمول آشنای CLS پیروی می‌کند. این خودرو، کم ارتفاع و کشیده به نظر می‌رسد درحالی‌که چراغ‌های عقب آن نیز به نظر شبیه به چراغ‌های C کلاس و S کلاس کوپه می‌رسند. البته قسمت عقبی خودرو کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه فرم درِ صندوق بار از خطوط منحنی بدنه پیروی نکرده و به نظر می‌رسد از جای خود خارج شده است. بااین‌حال طبق این تصاویر نمی‌توان در مورد طراحی CLE قضاوت کرد چراکه شاید مهندسین مرسدس جهت گمراه کردن عکاسان یک روکش فلزی در قسمت عقبی خودرو قرار داده باشند.

با توجه به اینکه CLE از پلت‌فرم نسل جدید E کلاس استفاده می‌کند، فاصلهٔ محوری آن ۶٫۵ سانتیمتر بیشتر خواهد بود و بدون شک فضای داخلی بیشتری ارائه خواهد کرد. همچنین به لطف استفادهٔ گسترده از آلومینیوم مانند E کلاس جدید، انتظار می‌رود CLE تا حدود ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از نسل فعلی باشد. انتظار می‌رود مرسدس بنز CLE در یک نمایشگاه خودرو در اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی شده و در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه گردد اما با توجه به عدم موفقیت نسخهٔ شوتینگ بریک CLS، احتمالاً این مدل در نسل جدید تولید نخواهد شد.

mercedes-benz-cle-class-spy5
mercedes-benz-cle-class-spy3-538x358
mercedes-benz-cle-class-spy1

منبع:پدال

متن کامل مطلب انتشار اولین تصاویر جاسوسی از نسل سوم مرسدس بنز CLS منتشر شده در سایت اخبار خودرو.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.