نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

نبض بازار | قیمت گوشی, قیمت خودرو, قیمت طلا و سکه, قیمت ماشین

نبض بازار , لیست قیمت خودرو صفر مدل 96,قیمت خودرو ایران خودرو,قیمت طلا,قیمت سکه,قیمت گوشی سامسونگ,لیست قیمت گوشی هواوی,قیمت گوشی اپل,قیمت خودرو سایپا

اسکودا تغییرات گسترده‌ای را در پرفروش‌ترین محصولش ایجاد کرده است. اسکودا اکتاویا با بخش‌های جلو و عقبی که دوباره طراحی شده‌اند و نیز سیستم‌های طراز اول کمک راننده، سیستم اتصال اینترنت و اطلاعات و سرگرمیش در اواخز سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد. این مدل کامپکت در دو قالب سالن و استیت عرضه شده و یک بار دیگر جایگاه منحصر به فردش را در این بخش بازار خودرو نشان می‌دهد.
برنارد مایر مدیرعامل اسکودا می‌گوید: « اسکودا اکتاویا در کلاس خودروهای کامپکت همیشه همیشه بخش اختصاصی خودش را داشته است. اکتاویا به عنوان «قلب یک برند» نقشی اساسی در تحول اسکودا به شکل امروزش داشته است: یک شرکت خودرو ساز موفق بین‌المللی با حضور در بیش از ۱۰۰ بازار مختلف در سرتاسر دنیا. با اکتاویای جدید که به صورت گسترده مورد بازنگری قرار گرفته، مشتاقیم تا این توسعه را به صورت پایدار ادامه دهیم.»
skoda-octavia-2017-1280-08
اسکودا اکتاویا تا امروز پرفروش‌ترین مدل تولید این خودرو ساز چک بوده است. بر انتهای بالایی این کلاس خودرو، اسکودا اکتاویا استانداردهای تازه‌ای را در مورد جادار بودن، کاربردی بودن، ایمن و راحتی تکنولوژیک، طراحی و ارزش قیمت پرداخت شده تعریف کرده است. در طول ۲۰ سالی که از معرفی دوباره اسکودا اکتاویا در ۱۹۹۶ می‌گذرد، پنج میلیون مشتری از سرتاسر دنیا مشتاق خرید یک از ورژن‌های خانواده اکتاویا بوده‌اند. با نسخه‌ی جدید اکتاویا که به صورت چشمگیر مورد بازنگری قرار گرفته، برند اسکودا قصد دارد تا داستان موفقیت‌آمیز نسل‌های قبلی آن را ادامه داده و جایگاه اسکودا در بازار بین‌المللی را تقویت کند.
skoda-octavia-2017-1280-01
خطوط ساختار اسکودا اکتاویای جدید –مخصوصا در جلو- حتی بیش از قبل روان‌تر شده و مقاومت هوایی کمتری دارد. دو چراغ جلوی مجاور چهره‌ای دوگانه و درخشان را شکل می‌دهد. در صورت درخواست مشتری این چراغ‌ها می‌تواند به صورت تمام LED ساخته شود. بوگوی برند در مدل جدید در نمای جلو حضور حتی بیشتری دارد و پهن‌تر شده و شخصیت بیشتری ایجاد می‌کند.
فضای داخلی موجود در اسکودا اکتاویا همچنان یکی از بزرگترین‌ها در این کلاس باقی می‌ماند. هر دو مدل سالن و استیت ۱۷۸۲ میلیمتر فضای داخلی و ۷۳ میلیمتر جای پا در عقب عرضه می‌کنند. حجم صندون آنها هب ترتیب ۵۹۰ و ۶۱۰ لیتر است که با خم شدن صندلی‌های عقب به ترتیب به ۱۵۸۰ و ۱۶۴۰ لیتر می‌رسد.
تغییرات اخیر سیستم‌های جدید اطلاعات و سرگرمی را به اسکودا اکتاویا آورده است. هر چهار مدل از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که به کوچکترین تماس انگشت حساس است. به علاوه هات اسپات و در صورت درخواست یک ماژول سیم کارت با سرع LTE برای اتصال‌های فوق پرسرعت به اینترنت فراهم می‌شود.
skoda-octavia-2017-1280-04
اسکودا اکتاویای بازنگری شده همچنین از تکنولوژی‌های ارباطی طراز اول استفاده می‌کند. اسکودا کانکت به دو بخش سیستم اطلاعات و سرگرمی آنلاین و CareConnect تقسیم شده است. که سیستم CareConnect در تمامی مدل‌ها عرضه می‌شود.
به علاوه، این مدل جدید در استفاده از تکنولوژی‌های تازه –که تا قبل از این تنها در خودروهای مدکلاس دیده بودیم- پیش رفته است. در صورت استفاده از اسکودا اکتاویا برای خودروی یدک کش، سیستم کمک تریلر در زمان دنده عقب رفتن کنترل فرمان را به دست می‌گیرد. سیستم دیگر مورد استفاده در این مدل پیش‌بین حرکت و حفاظت از عابران پیاده است. سیستم پارک خودکار هم بهبود یافته است. با استفاده از رادارهای عقب، تشخیص نقطه کور و هشدار ترافیک عقب خودرو، ایمنی خودرو بهبود یافته است. دوربین عقبی خودرو هم تصویر کاملی از اطراف خودرو را در نمایشگر نشان می‌دهد.
skoda-octavia-2017-1280-06
یک TSI و چهار TDI که برنامه موتور می‌سازند، عملکرد پرقدرت را با مصرف سوخت پایین همراه می‌کنند. حجم آنها از ۱ تا ۲ لیتر متفاوت است و قدرت خروجی نیز از ۸۴ اب بخار آغاز شده و تا ۱۳۵ اسب بخار ادامه می‌یابد. تقریبا برای تمامی موتورها سیستم انتقال قدرت DSG با شش یا هفت سرعت تعبیه است.
اسکودا اکتاویا جدید در دو نسخه سالن و استیت از اواخر ۲۰۱۶ وارد بازار می‌شود. تحویل‌ها از اوایل ۲۰۱۷ شروع خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.